amboiiiii !

Wednesday, May 11, 2011

ok! sgt jeles !!!

21Hb May 2011
Congrts To Abg Pirul
Engagement Day Abg Pirul
mai doakan semoga bjln lancar
Amin !

tp dsblk e2
ada yg membuat aku jeles
hey tarak sinang ini ati maaa
bkn tarak sinang sbb engagemant abg pirul
tp tarak sinang dgn  my 'awak'
haiyakkk
risau maaa

dsblk 21Hb ni
my 'awak' dgn senang ati td bgtau
nk g uma ibu a.k.a mak ex dia
walayehhh
kelu lidah tak ter kata
rancak borak terus berubah

errmmm
tak kisah la awk
sila la pergi
apa leh buat
nak halang nnti ckp xpaham
nk ckp jelez nnti ckp pikir bkn2
so sabar jela
wlpn pahit nk telan
kene la telan jugak kan

ya allah ya tuhan ku 
 tabah kan lah ati hamba mu ini 
kuat kan lah hamba mu ini bagi menghadapi dugaan yg engkau berikan pada ku . 
AMIN !!!

P/s : ok mai ! sila think +ve > klu lah btl dia syg aku , dia tak kan cr org lain selain diri aku , dia akan memilih aku lah bidadari dia d syurga nnti . aku hanya mampu menadah tgn memohon berkat doa drpr -NYA 

ya allah ya tuhan ku
seandai nya telah kau catit kan dia milik ku
tercipta nya untk diri ku
satu kan lah hati nya dgn hati ku
titip kan lah kebahagian
AMIN YA RABIL ALAMIN !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...