amboiiiii !

Wednesday, May 4, 2011

esok ada lari2 kat putrajaya

alamak
lari-lari ?
wlpn dlu aku atlet kat skola
tapi sejak 2tahun aku msk kolej 
mane lah ada aku bersukan
'sukan' ats katil ada lah
muahahaha

mampus la aku esok
kompem pancit 
dah lah 5km
makaiii
abs la bergegar gegar lemak2 aku
lemak kat perut aku yg aku bela selama 2 tahun ni
muahahaha (^___^)

tapi ......
aku sedih la plak
bkn sedih sbb kene korban kan lemak aku
tapi sebab
.

.

.
larian ni 1 malaysia antara kolej2
so semua lah ada nnti
kolej yg pasti segi,masterskill e2 je la yg ktorg tau
tapi tak sangka plak PUO ada join skali
& aku plak
bru bgau kat my 'awak' ptg td
dia plak ckp ' npe xbgtau,klu tak leh join & lari sama2 , bgtau dah ptg so xdpt lah join , bus pun dah gerak'
huwaaaaa :(
sob.sob.sob
slh aku ke ni ? nyesal ke ?
nyesal sikit ah tp xpe , sabo , jumaat ni nk jumpa my 'awak' dah
yeay !
pujuk ati yg lara akibat kecuaian sendiri 

p/s : bagus jgk my 'awak' xdtg cni , klu tak mesti my 'awk' menang kan , kalah la sy sbb my 'awk' still bersukan smpai skunk . dulu dia atlet jgk , atlet hoki . nw gila futsal plak . 
klu lah dia join esok , pasti aku malu sbb ter cunggap2 . muahaha -.-

2 comments:

  1. kena jogging ptg2 baru kesihatan Ok punya..

    huhuhuhuhu............

    ReplyDelete
  2. alamak ! malas laaaaa ... lemak dah tepu . esok mesti mcm hape jekkk , ter cunggap2 . 5km tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...