amboiiiii !

Monday, May 2, 2011

aku jadi peneman

1 MAY 2011 ~ AHAD

holllaaaa (^___^)
happy oliday 
mesti best kan
wlpn aku busy
tapi aku ok , aku kuat

rini pagi-pagi lg dah bgn
siap-siap
pergi bukak kedai
aishseymen
dah bpe nyer lama tak jaga kedai
janggal nyer alahai

sesi merembat tudung 
yeah !
al-maklum lah
klu keje dgn mom mesti kene pkai tudung
yelah kan jual tudung & baju bajan 
so lebih manis pkai kan , sedap mata customer yg nk membeli . 
so aku lah yg akan rembat & memperagakan nyer 
muahahaha (^___^)

auch !

tgh ari plak g wedding
wedding membe wan
aku JADI PENEMAN wan
wargh gitu
dia ni kwn baik aku
merangkap ustaz yg slalu bg ceramah 
& support kat aku
yelahhh , dia ni pangkat abg2
dulu skola agama plak kan
tapi aku selesa kwn dgn dia
thanks wan being me as a your friend

p/s : to my sweetheart , i'm sorry b , tak sempat nk text b bgtau syg g wedding dgn wan . sgt kelam kabut . syg busy sgt2 . rushing dr kiosk kat tesco then butik mlaka mall plak . then blk uma tukar bju bru g wedding . oh my god ! tired beb . after wedding tu bru dpt call awk . yeay ! im happy . 
ari sabtu tu sy smpai kul 7 lebih padahal naik bus kul 4.30 , highway sgt jamm . auch ! then terus g butik & kiosk collect duit . ya allah , hnye DIA yg mengetahui . i try calling u but no line . suck ! then lupa nk text , tertido . 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...