amboiiiii !

Friday, April 29, 2011

pray for us !

aku yakin dengan bersabar aku akan mendapat ganjaran dr-NYA . 
berdiam tak semestinye kte kalah , 
berdiam tak semestinye aku bersalah 
berkata menampak kan kebodohan bagi aku lahhh kannn . 
aku dgn dia tak declare apa2 pun lagi until nw . 
aku dgn dia sedang mengenal hati budi masing2 . 
doa kan aku dgn zhafir !
 biar lah dia yg terakhir bg aku 
&
 biar lah aku bidadari yg bertakhta dia hati dia


auch ! 
dah 2 bln ++ aku dgn dia tak jumpa now i'm happy . 
final pun dah abs , ilang segala seksa cuma clinical area aku blm msk kira blm lps seksa lagi . 
zhafir pun dah abs final rabu ritu , alhamdulillah semua nya berjln dgn baik . 
ok blh lah aku counting day frm nw . 
auch ! 
xcited nk jumpa 6hb May ni . 
masa cepat lah berlalu pergi 
aku berdoa pada NYA tiada apa yg berlaku 
& keadaan baik2 sahaja . 
AMIN !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...