amboiiiii !

Sunday, April 17, 2011

male nurse (^__^)

hye , ouh ok
aku nk cite
aku ada la add jejaka ni kat fb
bukan bertujuan untk menggatal ok !
bru grade dip.nursing kat UKM & bru 8bln keje kat HUKM
tp aku tabik spring la kat dia
dia male nurse ketiga yg aku kenal yg dah bekerja 
dan
yg 2 org aku dah kenal tu
ayah angkt aku punye ank sedara
&
yg lg sorg tu kwn sesama praktikal kat JB
tp masa tu dia dah last sem so nw dah ambk LJM & dah kerja

bukan senang tau nk tgk lelaki ambk risiko mcm ni
maksud aku
ambk course nursing yg majoriti nya perempuan
silap2 org cop kau sbg ah pondan
tp e2 semua persepsi zaman tok kaduk
padahal kat oversea tu dah ramai male nurse
best kwn dgn medical course student ni
ckp pun guna medical term je
haha
org lain bkn faham pun kan

so aku nk wish kat kwn2 aku
class 5A & all student batch 5 '09
especially future male nurse batch 5 '09
aja jaja fighting keyh
study smart
final ni kte buat yg terbaik !
go babe go 
2 sem to go 
yeah !!!
aku harap kte semua batch 5 '09 dapat grade sama2 keyh , batch gempak & paling ramai
mantap !



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...