amboiiiii !

Monday, April 18, 2011

mountain bikes

anyone who knew me b4 it pasti dpt kesan any changes kat aku
beza mmg ber beza
hahaha
1 of my dreams
i want to be a rider 
yeah !
after 2 years aku tdk bersukan
ngeh ngeh ngeh

ptg td
aku plan nk g jogging
tp lain plak jadi nyer
hahaha
sebab ada yg melayan otak mereng aku ni
so ktorg menuju ke
RodaLink

kwn aku yg tau lokasi ni
aku xtau pun
yg aku tau search kat google
tp yg aku search
semua area kl
hahaha

nk tau aku buat apa kat RodaLink tu
ni dia 

.

.

.

.

.


yeah !
mountain bikes
model : Bolinas Ridge Hydro Disc (INT)
17"
8 gear
2 years warranty 
1 years free services
1500 K

agak2 la kan
my 'awak' bagi tak klu aku nk beli ?
ngeh ngeh ngeh
nk jd rider plak tu
errmmm mcm harapan je
tp blm tnye blm tau kan kan
HAHAHA (^___^)

to my 'awak' : nggeee :D coe lah , g survey xgtau , takut kene marah . HAHA :D nk beli boleh tak ? nk jd rider , leh kurus kan perut buncit yg tak kene dgn bdn ni , leh bw kak lyd & myra g muar , wedding nina z. mazda nnti . ~ lalala ~






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...