amboiiiii !

Saturday, April 9, 2011

::: my koko :::

who's koko ?
haaaaa
dia lah si comel aku
comel buah ati pengarang jantung tau
lebiu much much lah
dia lah penyeri kami se-family
dia lah pengganti si putih , si brown , si barrack , si obama
aku peminat num 1 dia tau
dr dia kecik aku jage dia
masa dia bru2 lahir
aku jge dia mcm anak aku
tiap kali berak , aku yg mand kan dia
smpai dia besar sikit
aku pos dia blk melaka
sebab , aku busy dgn study kat cni
xda masa untk focus pd dia
si comel pengarang jantung aku ni sgt2 happening tau
funny , noty , comel , kuat mkn
dia ada card immunisasi tau
siap ada permanent clinic
comel kan kan kan
aku syg sgt2 kat dia ni

.
.
.
.
.

bila si koko beraksi - taken by my brother
time ni dia tgh syok tgk tv

to my 'double z ' : awak , awak , nak meow lagi 1 . 
ritu janji tp xdpt2 lagi . 
jgn wat2 lupa keyh . b4 sailing b kata kan ? 
i'll claim meow2 comel .
muahx muahx i lebiu more more & more . 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...