amboiiiii !

Wednesday, March 16, 2011

Thanks ^_^

sesungguh nya allah itu maha mengetahui & maha memahami hamba nya,
syukur ke hadrat ilahi,
teruskan lah wahai tuhan ku membuka pintu hati ku untuk menutup aurat ku ini ya allah,
aku sentiasa berdoa padamu agar terbuka pintu hatiku ini,
ya allah ya allah ya allah ya tuhan ku,
amin amin amin ya rabil alamin :D

mungkin ini lah hikmah segala dugaan yang aku alami selama ini , tuhan telah memberi petunujk pada diri aku agar kembali ke jalan yang lurus . 
aku berharap agar kuat pintu hati aku ini untuk mengharungi segala nya . i hope to wear the hijab after finish my diploma . e2 lah niat aku ! 
aku harap niat aku ini akan terus kekal didalam hati aku ni. terkubur buat selama nya . Insyaallah. dengan ada nya sokongan dr kwn2 aku yg mmg menutup aurat yg sentiasa memberi sokongan dr blkng serta tunjuk ajar dlm erti kata lian selok belok & juga kwn2 aku yg dulu nya free hair & nw sudah wearing hijab , aku semakin kuat !

pada yang tersayang iaitu 'awak' : thanks for ur support & advise . quiet way u teach me,i can get it . thanks also to introducing Hana Tajima . i hope u will cont to give encouragement to me to cont wif ths noble intentions . i promise if u come home from the sea , u will see me wearing hijab , AMIN !!! i promise to fulfill ur expactations of me . millions of thanks for teach me without duress & i accpt dgn hati yang senang n terbuka. i'm proud of d way u :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...