amboiiiii !

Thursday, March 17, 2011

headache :(

waaaaa !!! 
assgmnt knp la kau bnyk sgt,
xpernah nak susut,
makin bertambah lagi ada,
makin kusut kepala otak ni dbuat nye,
arrggghhhh !!!

by d way ni bru lpas wat assgmnt,
tak siap pun lagi,
nak wat assgmnt ni bkn leh hadap 2 , 3 jam,
kalau lah aku bukan blaja pasai manusia,
xperlu aku kaji sama ada fakta tu btl ke tak,
dah lama dah aku copy & paste,
tapi,,,
memikirkan nyawa manusia kat lua tu,
kene lah struggel sikit kan :D

cepat sgt masa ni berlalu pergi,
haish !!!
ni lah zaman2 jadi student,
lps ni pasti aku akan merindui saat ni,
but,,,
pray for me keyh,
mau cont degree in education,
so aku akan merasai lagi saat ini.
HAHA :D

rindu nyer masa zaman kanak2 dulu,
comot2 je,
tapi,,,
comel2 je,
happy,
tak ada masalah
HEHE :D

zaman skola pun rindu jgk,
tapi,,,
aku ni bnyk pindah skola,
bkn sbb mslh displin ke apa,
tapi sbb keadaan yg memaksa.

last skola aku tu haaa,
S.M.T (ERT) Setapak K.l,
dekat je dgn kolej aku skunk ni,
kira 1 kawasan lah,
tapi aku masih tdk mempunyai kesempatan untk pergi ambk sijil SPM aku,
asal nak p je perasaan malas membuak-buak,
HAHA :D
mcm la jauh kan,
MQA coming next week,
mau pantau keadaan,
lec incharge aku plak sibuk mntk sijil SPM,
& aku lah yg slalu kene perli,
kwn2 sabah dah anta,aku yg local tak hantar2 lag.

aku saje je tulis ni,
penat wat assgmnt,
nak rest kejap,
HEHE :P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...