amboiiiii !

Monday, June 13, 2011

The Ten Part 1

uish ! fenat sgt2 ni
fenat mencari mood
mood untuk menconteng belog yg dah berhabuk bersawang
& ber ber laahhh 
Haha :P

td membe ajak layan The Ten ni
untk part 1 The Ten
10 things about me
hoo yeeh hoo yeeh
jom layansss

1) nama aku Maizatulakmar , family sedara serta jiran tetangga pnggl adik @ kma , kwn2 pnggl maizatul @ mai , double z pnggl awk @ syg @ kma @ double m . Ahaks !

2) fall in love with Zhafir Zikri . HAHA :P  
zhafir i love u !

3) cerewet bab ber kwn . yelah kan bak kata sam 'dnt wnt banana fruit 2 times' HAHA :P

4) klu ada duit , suka g shopping kat padini , pdi , seed , vincci . 1 sbb selesa , 2 sbb murah kot . HAHA :P *rasa xmampu nk beli yg mahal2 so aku buat la cara xmampu aku* 
di butik padini 

5) sgt suka kn kucing . sanggup guna duit ptptn beli kucing . HAHA :P

my koko hasil duit ptptn . hehe :)

6) suka kn McD , tempayaki , BR , SR tp aku tak kisah pun mkn kat mne2 , janji sedap , perut pun kenyang kan kan kan :)

7) actually aku tak suka nursing ni tp aku terus kn sbb kehendak parents . next week nk msk sem 5 year 3 da pun . Caiyokkk ! hoo yeeh hoo yeeh .

8) aku ni klu tgk movie ke drama ke part2 sedih tu mesti aku menitik air mata . auch ! mudah touching , menghayati la konon. hehe :P

9) aku mmg suka tgk movie lately , sbb ada gengs kot . Haha :) alip lah gengs aku tu .. aku suka movie action , comedy . kadang2 layan jgk yg lain2 .

10) benda penting dlm diri aku , family , zhafir , hp , lappy , my koko . haha :P

okies !
buat masa ini
e2 je yg mampu aku fikir
sorry klu merepk 0 wht 
hahaha :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...