amboiiiii !

Thursday, June 16, 2011

kan dah Kantoi .

Unisel 
waahhh !
aku akan teruja ble dpt offer letter dr Unisel tu
nt nw
but dr lps spm lg okayyy

aku sememang nyer tergedik-gedik nak msk ctu
bkn sbb ape
tapi sbb
aku dpt offer
Diploma Pendidikan Awal Kanak2
so .....
jadi cikgu
aku blh melaram pakai bju kurung slalu
HAHA :P

aku ni suka kumpul baju kurung
klu raya mesti bnyk
yelah
cita2 nak jadi cikgu la kata kan
cikgu mesti la bnyk baju kurung kan kan
~ lalala ~

td aku sesaje je kemas2 rak
tibe2 je 
ternampak offer letter dr Unisel
aik . mcm pelik je
try la buka
eh2 ni offer letter yg bru
intake april 2011

ni mesti kes mama sorok offer letter dr aku
yeay !
Mama da Kantoi

* haaa ... lgi 1 sbb nk msk ctu sbb sama dgn my bff time ddk hostel kat teknik dulu > bella
*musnah sudah harapan , nk patah blk pun da lambat :(. HAHA :P . xpe2 degree masih ada . (^___^)

p/s : mama tak payah la sorok2 lagi offer letter hokaayyy . nnti mesti kantoi dgn anakmu ini . ~lalala~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...