amboiiiii !

Sunday, January 30, 2011

lost world of Tambun

29.01.2011 7.30 a.m


bertolak dr k.l menuju ke ipoh,perak. mahu bermandi manda bersama kwn2 aku. 
argh.! best nyer. percutian kali pertama kami. g bercuti ni pun sbb tension dgn study. terlalu busy dgn study untk midterm, assgmnt,dgn portfolio,mahu d anta praktikal. argh.! yg mane 1 lah yg perlu dbuat sbb semua dlm masa yg sama.. sob.sob.sob :))


Tambun
tiket RM38
mknn blh lah sedap 'teettt' . HAHA ;p
permainan pun blh lah,xbnyk yg xtreme..
pool? not bad la.. ada la jugak ombak dia wlpn xbpe best.sbb xkuat sgt.
hot spring. yeah.! i like it.. blh tahan jugak. yg penting sambil berendam leh mkn. dia ada wat 1 kiosk & kte berada dlm hot spring tu dgn kedudukan berdiri & mkn. best :) unik..
zoo? ok best jugak. harimau yg pandai. swan yg suka sudu org. monyet yg pandai beraksi, ular yg mengelikan aku,burung yg comel2 dr pelbagai jenis. dan paling penting blh beli rabbit. yeah.! hnye seekor rm80. mahal ckit sbb baka apa ntah & sgt2 comel.wat aku geram.! HAHA ;p


*rest ckit otak aku ni. :)) leh buat keje dgn tenang..


ipoh mmg best.rindu kot aku kat ipoh ni.. dah lama aku tngglkn negeri perak ni sejak bpk aku retired.
mkn kat HB road. nasi goreng usa yg bnyk kuantiti nyerrrr Rm4.00 + limau ice gelas besar punyerrrrr Rm2.50 je. mmg berbaloi. minum lah kau sampai nak terkencing2. mkn la kau samapi tegak perut tu.. HEHE ;p . murah je kan. aish.! klu lah kat k.l ada mcm tu kan best. leh berjimat cermat.. 


wlpn dah p bercuti dgn kwn2 aku tp dlm hati ni tuhan je tau bertapa rindu nyer aku kat si dia. nmpk je aku happy tp ati sedang menangis,b miss u lahhhhh!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...