amboiiiii !

Thursday, January 6, 2011

Celeb my birth @ Papa John

05/01/2011 my bufday. celeb wif my bff without my family + my bf. sob.sob.sob ;((
hangout wif my bff & celeb my bufday.. eat,eat & eat.. sampai rasa nak muntah pun ada.. HAHA ;)) our table  full of food. & percaya @ tak > all d food eaten ;p
thanks for d great day. lup u'll laahhh.

thanks ea cik adk yg tgh tu sbb bg sy present ;)) love it. i would appreciate. TQ


look ths pic > aawww... actly msh xnmpk yg tersembunyi d blkng2 ktorg.. HAHA ;p


look.! our table  full of food & all d food eaten. HAHA :))



nw aku da msk alam 20-an. oh no.! kejap je masa berlalu. aku harap permulaan alam 20-an ini penuh dgn suka duka.. i hope i will be stronger dgn menghadapi dugaan yg dtg.
bufday kali ni mcm slalu lah ea nyerrr > no cake.! (2tahun dah sejak blaja kat klmu) tapiii... akan aku tuntut kat my sista. HAHA ;)) so jgn la buat2 lupa ea bila sy blk 9t.. winks winks
& 1 more things > aku terselamat dari simbahan tepung & pecahan telur dr kwn2 aku yg nakal.. HAHA :)) sgt bertuah.. love ittt...

2 comments:

  1. ish .org mintak lah suka je tade duka .
    hahaha .
    next year baru ada cake oke .
    the last year in KLMU .
    dan juga simbahan tepung .
    hahaha .

    ReplyDelete
  2. HAHA ;)) xda duka xmencabar lah hidup.. bia seimbang tapi if blh elak,elak lah..
    oit.! oit.! cake tu dah cun dah tapi simbahan tu yg xcun.. jika aku dsimbah blsn nyer 2x ganda simbahan yaaa ;)) HAHA. ada beran.?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...